Методичні матеріали для педагогів
ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО УЧНЯ ЧЕРЕЗ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ
Вимоги до визначення єдиної науково – методичної теми:
- Актуальність теми для діяльності конкретного педагогічного колективу; відповідність розвитку колективу щодо реалізації конкретних завдань, які випливають з науково – методичної теми.
2. Відповідність теми сучасним педагогічним ідеям та концепціям.
3. Колегіальність вибору теми усім педагогічним колективом з урахуванням думок його найавторитетніших членів.
4. Діалектичний зв’язок єдиної теми з темою чи проблемою, над якою працюють педагоги училища.
5. Цілісність – охоплення науково – методичною темою як навчальної, так і виховної роботи.
Загальні напрями в організації методичної роботи
- підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів в/н через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення їх професійної, соціальної та особистісної компетентності та розвитку творчої ініціативи;
• упровадження в освітній процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних методів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації;
• організація методичного супроводу молодих педагогів для успішної адаптації до роботи та підвищення рівня професійної, соціальної та особистісної компетентності;
• підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу;
• здійснення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.
Вибір науково-методичної теми обумовив наступне:
- дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного педагога (шляхом відвідання уроків, позакласних заходів дирекцією, методичним активом з їх наступним аналізом);
• вивчення рівня навчальних досягнень учнів, їх вихованості, розвитку;
• анкетування, діагностування педагогічних працівників з метою встановлення рівня професійної кваліфікації;
• складання карти діагностики педагогічної діяльності, систематизація досягнень і утруднень педагогів;
• виявлення шляхом аналізу карти діагностики педагогічної діяльності та педагогічних спостережень за діяльністю колективу єдиної науково-методичної проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу.
Єдина наукова-методична проблема була обговорена і затверджена педагогічною радою училища.
Визначені наступні завдання:
– дидактичні:
• формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
• розвиток творчої активності учнів на уроках;
• забезпечення й стимулювання саморозвитку й самореалізації особистості;
• підвищення рівня навчальних досягнень.
– педагогічні:
• системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно-зорієнтований підхід до учнів.
• технології інтерактивного навчання;
• технології проектів;
• технології критичного мислення;
• інформаційно-цифрових технологій;
• технологій креативного навчання;
Аналіз результатів роботи над колективною науково – методичною темою училища здійснюється на основі:
- Аналізу шляхів реалізації науково – методичної теми;
• Визначення конкретних успіхів у роботі над колективною проблемою та розкриття їх причин;
• Виявлення недоліків та аналіз їх причин;
• Узагальнення результатів вивчення стану викладання навчальних предметів;
• Розкриття зв’язку між результатами роботи над колективною науково – методичною темою та якісним складом педагогічних кадрів;
• Аналізу кінцевих результатів методичної роботи, їх придатності для розв’язання проблеми училища;
• Конкретністю розроблених за наслідками роботи рекомендацій;
• Визначеності завдань роботи на подальшу перспективу.
Якісний склад педпрацівників станом на 01.09.2021
Всіх педпрацівників – 72
Викладачів – 40
Майстрів – 26
Вихователів – 4 (1 – І категорія, 3 – спеціаліст)
Керівників гуртків – 2 ( 1- керівник гуртка-методист, 1-спеціаліст)
Викладачі спеціалісти – 3
Викладачі ІІ категорії – 7
Викладачі І категорії – 4
Викладачі вищої категорії – 25
Педзваня «старший викладач» – 15
Педзвання «викладач – методист» – 5
Майстри:
10 тарифний розряд – 4
11 тарифний розряд – 2
12 тарифний розряд – 2
13 тарифний розряд – 3
Майстри 14 т.р. педзвання «ІІ категорії» – 3
Майстри 14 т.р. педзвання «І категорії» -13
В училищі працює 7 методичних комісій |
1 – Керівників груп та вихователів – голова Світлана Шкльода 2 – Майстрів в/н та викладачів будівельного та електротехнічного напрямку – Анатолій Кречмаровський 3 – Загальноосвітніх предметів гуманітарного напрямку – голова Олена Коробка 4 – Природничо-математичних предметів – голова Людмила Кравчук 5 – Викладачів та майстрів в/н автослюсарного та тракторного напрямків – голова Сергій Павловський 6 – Викладачів та майстрів в/н швейного напрямку – голова Любов Дащук 7 – Викладачів та майстрів в/н кухарського напрямку – голова Валентина Краля |
Наказ “Про створення атестаційної комісії ВПУ№24 м. Корець”
Наказ “Про створення атестаційної комісії ВПУ№24 м. Корець”
Педпрацівники, які атестуються в 2021 – 2022 році
1. Бойчак В.Л. – викладач
2. Бригоцька В.М. – викладач
3. Вознюк М.В. – викладач
4. Павловський С.П. – викладач
5. Степанюк І.М. – викладач позачергово
6. Степанюк М.А. – керівник фіз.виховання
7. Шевчук Н.Г. – викладач
8. Бараболя О.А. – майстер в/н
9. Вербицька Н.В. – майстер в/н
10. Воят Р.В. – майстер в/н
11. Сугерей О.М. – майстер в/н
12. Царук Н.А. – майстер в/н
13. Шевчук В.І. – майстер в/н