Історія училища

 В чудовому мальовничому куточку Рівненщини, на берегах тихоплинного Корчика, у відповідності до наказу від 01.09.1962 року по Львівському міжобласному управлінні профтехосвіти, засноване Корецьке училище механізації сільського господарства, яке і розпочало свою підготовку кваліфікованих робітників народного господарства області і району.

  • 1963 р. – випущено 560 спеціалістів – трактористів та слюсарів.
  • 1964 р. – 560 чол. Отримали спеціальності трактористів, комбайнерів, мулярів, штукатурів.
  • 1970 р. – розпочато підготовку шоферів – слюсарів.
  • 1972 р.- збудовано навчальний корпус, майстерні та лабораторій. Училище переселилось на нове місце по вул. Незалежності, 39.
  • 1973 р. – почалося навчання бригадирів.
  • 1974 р. – почалося навчання механіків тваринницьких ферм.
  • 1975 р. – почалося навчання майстрів машинного доїння.
  • 1977 р. – комбайнерів бурякозбиральних комплексів.
  • 1978 р. – збудований новий гуртожиток на 150 кімнат ( 450 місць).
  • 1990 р. – увійшли до ладу їдальня, актова та спортивна зали, бокси для зберігання техніки, навчально – побутовий корпус.
  • 1992 р. – введено нову комплексну спеціальність – тракторист – машиніст широкого профілю, електрик – електрозварник, муляр – штукатур.
  • 1996 р. – 97 рр. – училище перейшло на середню освіту.
  • 2000 р. – училище реорганізоване на вище професійне училище № 24. Починаючи з 2001 року ряд робітничих професій, котрі ставали престижними і користувалися попитом на ринку праці регіону, були ліцензовані.
  • 2001 р. – введено нову професію кухар – кондитер.
  • 2002 р. – введено професію автослюсар, водій категорії «А», «В», «С», швачка – вишивальниця.
  • 2003 р. – введено професію кравець.
  • 2004 р. – введено професію оператор комп’ютерного набору, секретар керівника.
  • 2005 р. – введено професію муляр – штукатур, плит очник – лицювальник.

В період свого існування училище пройшло різні етапи свого становлення: СПТУ – 7, СПТУ – 4, СПТУ – 24, ВПУ – 24 м. Корець.

В той далекий час молодь здобувала професії трактористів, комбайнерів, слюсарів. Тодішні випускники отримували направлення в різні куточки Радянського Союзу – на Далекий Схід на цілинні землі Казахстану. Звичайно велика кількість з них залишилася в Україні, області та району. Першим директором був Власик Іван Филимонович. Це був справжній керівник навчального закладу, глибоко і по-справжньому закоханий у свій фах. Справу І. Ф. Власика продовжили наполегливі, творчі та справжні люди своєї справи. До ладу ставали новостворені майстерні, полігони, які удосконалювались, змінювалися та розвивалися.

Нинішній директор працює в училищі з 1976 року. На посаді керівника працює з 2001 року. Дмитрієв Микола Іванович, викладач вищої категорії, викладач-методист, відмінник освіти України. Для здійснення підготовки висококваліфікованих працівників та втілення реформ профтехосвіти в навчальному закладі згуртував колектив однодумців – талановитих викладачів та майстрів в/н. Провів газифікацію училища, збільшив учнівський контингент вдвічі (з 300 до 720). За час роботи довів, що володіє якостями організатора, який звалює основний тягар адміністративної ноші на себе. Одним із важливих завдань вбачає Микола Іванович Дмитрієв в роботі колективу ВПУ-24 м. Корець – створення матеріально-технічної бази для всіх спеціальностей, використання новітніх технологій, матеріалів, техніки у навчально-виробничому процесі, підготовки висококваліфікованих, конкурентно спроможних робітників та молодших спеціалістів здатних забезпечити собі майбутнє.

Ринкова економіка чітко визначає орієнтири професійної освіти, робить очевидним той факт, що головна мета навчального процесу полягає у необхідності врахувати сучасні соціально-економічні реалії ринку праці та трансформувати їх у конкретні навчальні програми професійної освіти. А значить, основним напрямом роботи училища, особливо враховуючи перспективу входження нашої країни в Європейський простір, постає питання забезпечення якості професійно-технічної освіти. Для цього в училищі створена навчальна база, в яку входить 2 начальні корпуси з 30 навчальними кабінетами, 2 комп’ютерні класи, 12 майстерень та лабораторій, учбове поле площею 288 га, учбовий полігон для водіння тракторів, 2 спортивні зали, актова зала на 220 місць, гуртожиток, їдальня на 220 місць, бібліотека і читальна зала, медичний пункт, спортивний майданчик та футбольне поле. Для проведення практичних занять в училищі є 30 тракторів, 8 автомобілів і близько 100 одиниць іншої сільськогосподарської техніки. Кореччина знаходиться в складному становищі. Занепад підприємству місті та районі викликав проблему робочих місць. Батьки вимушені покидати дітей, їхати в пошуках роботи у великі міста. Змінився контингент учнів, це діти переважно з малозабезпечених сімей; з багатодітних сімей; діти – сироти та діти, позбавлені батьківського піклування; з неповних сімей; трудових мігрантів. В училищі не лише навчають професіям, але і виховують особистостей.

В училищі працюють гуртки художньої самодіяльності: хорових, вокального співу та інші. В яких понад 200 учнів розвивають свої таланти. Для тих, хто займається спортом працюють спортивні секції з футболу, волейболу, вільної боротьби, настільного тенісу, шахів. Учні – спортсмени показують хороші результати на училищних, районних та обласних змаганнях. Вечори відпочинку, зустрічі з цікавими людьми, туристичні походи, диспути, ігротеки, дискотеки – давно тут стали доброю традицією. Набуваючи фаху, випускники училища мають гарну перспективу по закінченню навчання, бути забезпеченими роботою в тій чи іншій галузі народного господарства. Училище співпрацює з Національним університетом “Острозька Академія” та Мирогощанським аграрним коледжем, куди направляються випускники училища для продовження навчання. Налагодивши тісні партнерські зв’язки з сільськогосподарськими, швейними, промисловими та торговельними підприємствами регіону про проходження практики та слідуючого працевлаштування, готуємо також для них госпрозрахункові навчальні групи водіїв автомобілів, електромонтерів, автослюсарів, комп?ютерщиків.

За період свого заснування училище трансформувалось із одного профільного в багато профільний навчальний заклад

Училище співпрацює із районим та обласним центром зайнятості і щороку вчить безробітним по чотирьох-пяти професіях.

Повна комп’ютеризація навчального процесу та бібліотеки,поповнення і збагачення її сучасною художньою літературою, навчальними підручниками для вивчення нових інноваційних технологій,передобладнаня окремих навчальних кабінетів, розширення лабораторій-майстерень: автослюсарів, мулярів, електрогазозварникі та проектування кузовів – перспектива розвитку училища.

В умовах економічного зростання країни протягом останіх років суттєво змінилася ситуація на ринку праці. Спостерігається значне підвищення попиту на висококваліфікованих робітників, підготовка яких здійснюється насамперед в ПТНЗ. Саме тому питання підготовкі кваліфікованих робітничих кадрів набуло сьогодні особливої актуальності. Адже від якості людськіх ресурсів залежить розвитку країни та її економічної конкурентної спроможності.