У нинішніх умовах ми повинні шукати нові шляхи і підходи у викладанні предмета, впроваджувати нові практики і, звісно, ділитися кращими доробками і напрацюваннями із своїми колегами.
Відтак, з 9-15 січня 2024 року, в училищі, в рамках проведення щорічного педагогічного брифінгу, відбувся семінар-практикум на тему «Формувальне оцінювання – інструмент побудови індивідуальної траєкторії навчання» за участі педагогічних працівників закладу в розрізі методичних комісій.
Наголошено, що у період військового стану, ми, педагогічні працівники, повинні перемістити фокус уваги з академічних успіхів на підтримку й нормалізацію психічного стану учнів, надати перевагу формувальному оцінюванню, бо реалії сьогодення впливають на всіх учасників освітнього процесу.
Проаналізовано основні вимоги положень про дистанційне навчання, про переривання навчання здобувачами професійної (професійно-технічної) освіти та надання їм академічної відпустки в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного ставну (особливий період), затверджених відповідно наказами Міністерства освіти і науки України від 21.01.2004 № 40 (із змінами), від 05.04.2023 № 394.
Вкотре впевнились, що робота педагога кропітка, творча, відповідальна і дуже важлива для розвитку майбутнього нашої держави.