Методична робота / атестаційна комісія

 10 жовтня відбулось засідання атестаційної комісії з порядком денним:

  1. Про затвердження списку педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації

  2. Про визначення строків проведення атестації педагогічних працівників

  3. Про затвердження графіка засідань атестаційної комісії

  4. Про визначення строку та адреси електронної пошти для подання документів педагогічними працівниками vpu24korecAK@gmail.com.

Затвердили список  педагогічних  працівників  училища,  які підлягають черговій атестації в 2024 – 2025 н. р, а саме   Антонюк М.М., Біла Г.А., Вознюк В.В., Галицька О.В.,  Ковальчук Л.І., Поліщук О.А., Цимбаліст С.М., Павленко Н.В., Войтович В.О.

Встановили строки вивчення досвіду  педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації до 13 березня 2025 року та продовжувати використовувати поштову електронну адресу vpu24korecAK@gmail.com  для подання електронних документів педагогічними працівниками протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення інформації на вебсайті училища про професійні досягнення.

Адреса електронної пошти для подання документів

педагогічними працівниками на розгляд

атестаційній комісії   vpu24korecAK@gmail.com

Термін подання документів до 13 березня 2025 року

Наказ про атестаційну комісію

Графік засідань АК

Якісний склад педпрацівників: 

Всіх педпрацівників – 72
Викладачів – 40
Майстрів – 26
Вихователів – 4 (1 – І категорія, 3 – спеціаліст)
Керівників гуртків – 2 ( 1- керівник гуртка-методист, 1-спеціаліст)
Викладачі спеціалісти – 3
Викладачі ІІ категорії – 7
Викладачі І категорії – 4
Викладачі вищої категорії – 25
Педзваня «старший викладач» – 15
Педзвання «викладач – методист» – 5
Майстри:
10 тарифний розряд – 4
11 тарифний розряд – 2
12 тарифний розряд – 2
13 тарифний розряд – 3
Майстри 14 т.р. педзвання «ІІ категорії» – 3
Майстри 14 т.р. педзвання «І категорії» -13

В училищі працює 7 методичних комісій

1 – Керівників груп та вихователів – голова Світлана Шкльода

2 – Майстрів в/н та викладачів будівельного та електротехнічного напрямку – Віталій Дідик

3 – Загальноосвітніх предметів гуманітарного напрямку – голова Олена Коробка

4 – Природничо-математичних предметів – голова Людмила Кравчук

5 – Викладачів та майстрів в/н автослюсарного та тракторного напрямків – голова Сергій Павловський

6 – Викладачів та майстрів в/н швейного напрямку – голова Любов Дащук

7 – Викладачів та майстрів в/н кухарського напрямку – голова Валентина Краля

 Адреса електронної пошти для подання документів педагогічними працівниками на розгляд атестаційній комісії   vpu24korecAK@gmail.com

ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОГО УЧНЯ ЧЕРЕЗ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ

Вимоги до визначення єдиної науково – методичної теми:

  1. Актуальність теми для діяльності конкретного педагогічного колективу; відповідність розвитку колективу щодо реалізації конкретних завдань, які випливають з науково – методичної теми.

    2. Відповідність теми сучасним педагогічним ідеям та концепціям.

    3. Колегіальність вибору теми усім педагогічним колективом з урахуванням думок його найавторитетніших членів.

    4. Діалектичний зв’язок єдиної теми з темою чи проблемою, над якою працюють педагоги училища.

    5. Цілісність – охоплення науково – методичною темою як навчальної, так і виховної роботи.

Загальні напрями в організації методичної роботи

  • підвищення педагогічної майстерності викладачів та майстрів в/н через оптимальну структуру науково-методичної роботи, удосконалення їх професійної, соціальної та особистісної компетентності та розвитку творчої ініціативи;

    • упровадження в освітній процес досягнень перспективного педагогічного досвіду, інноваційних методів, новітніх технологій та забезпечення їх практичної реалізації;

    • організація методичного супроводу молодих педагогів для успішної адаптації до роботи та підвищення рівня професійної, соціальної та особистісної компетентності;

    • підвищення ІКТ-компетентності педагогів із метою ефективної інформатизації освітнього процесу;

    • здійснення психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.

Вибір науково-методичної теми обумовив наступне:

  • дослідження реального рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного педагога (шляхом відвідання уроків, позакласних заходів дирекцією, методичним активом з їх наступним аналізом);

    • вивчення рівня навчальних досягнень учнів, їх вихованості, розвитку;

    • анкетування, діагностування педагогічних працівників з метою встановлення рівня професійної кваліфікації;

    • складання карти діагностики педагогічної діяльності, систематизація досягнень і утруднень педагогів;

    • виявлення шляхом аналізу карти діагностики педагогічної діяльності та педагогічних спостережень за діяльністю колективу єдиної науково-методичної проблеми, обґрунтування її актуальності для педагогічного колективу.

    Єдина наукова-методична проблема була обговорена і затверджена педагогічною радою училища.

Визначені наступні завдання:

– дидактичні:
• формування інтелектуально-пізнавальних здібностей учнів;
• розвиток творчої активності учнів на уроках;
• забезпечення й стимулювання саморозвитку й самореалізації особистості;
• підвищення рівня навчальних досягнень.
– педагогічні:
• системне впровадження в педагогічну практику інноваційних технологій, які забезпечують особистісно-зорієнтований підхід до учнів.
• технології інтерактивного навчання;
• технології проектів;
• технології критичного мислення;
• інформаційно-цифрових технологій;
• технологій креативного навчання;

Аналіз результатів роботи над колективною науково – методичною темою училища здійснюється на основі:

  • Аналізу шляхів реалізації науково – методичної теми;

    • Визначення конкретних успіхів у роботі над колективною проблемою та розкриття їх причин;

    • Виявлення недоліків та аналіз їх причин;

    • Узагальнення результатів вивчення стану викладання навчальних предметів;

    • Розкриття зв’язку між результатами роботи над колективною науково – методичною темою та якісним складом педагогічних кадрів;

    • Аналізу кінцевих результатів методичної роботи, їх придатності для розв’язання проблеми училища;

    • Конкретністю розроблених за наслідками роботи рекомендацій;

    • Визначеності завдань роботи на подальшу перспективу.

Читать план роботи методичного кабінету на 2023-2024 н.р.